چه زمانی باید از ابدومینوپلاستی اجتناب کرد؟

اگر شما زنی هستید که هنوز قصد بچه دار شدن دارید، ممکن است بخواهید جراحی شکم به روش ابدومینوپلاستی را تا زمانی که بچه دار شوید به تعویق بیندازید. در طول جراحی، عضلات شکم شما سفت می شوند. بارداری های آینده می توانند این ماهیچه ها را یک بار دیگر از هم جدا کنند.اگر همچنان قصد کاهش وزن قابل توجهی دارید، فوراً ابدومینو پلاستی شکم را انجام ندهید. صبر کنید تا وزن شما تثبیت شود.

توجه به این نکته ضروری است که عمل جراحی شکم باعث ایجاد اسکار در ناحیه شکم می شود. طول اسکار که در امتداد خط بیکینی قرار دارد به مقدار پوست اضافی بستگی دارد. با حداقل پوست اضافی، مینی ابدومینوپلاستی باعث ایجاد اسکار کوتاه می شود. بهترین جراح پلاستیک در تهران همه این گزینه ها را با شما در هنگام مراجعه به مشاوره در میان می گذارد. شما و جراحتان در مورد نتایج مورد نظرتان بحث خواهید کرد و جراح در طول مشاوره، روش مناسب را تعیین خواهد کرد.

 

ابدومینوپلاستی چگونه انجام می شود؟

بسته به نتایجی که می خواهید، این جراحی می تواند از یک تا پنج ساعت طول بکشد. جراحی معمولاً به صورت سرپایی انجام می شود. اگر برای انجام این عمل به خارج از شهر سفر می‌کنید، از شما خواسته می‌شود یک شب در هتل بمانید در این عمل جراحی شما بیهوشی عمومی دریافت خواهید کرد که در طول عمل شما را به خواب می برد. حتما باید کسی را همراه خود داشته باشید که بتواند شما را به خانه برساند. اگر تنها زندگی می‌کنید و بعد از عمل به خانه فرستاده می‌شوید، به کسی نیاز دارید که حداقل شب اول بعد از عمل در کنار شما بماند.

ابدومینوپلاستی کامل: این گزینه برای بیمارانی است که به بیشترین اصلاح نیاز دارند. برش در خط بیکینی، تقریباً در همان سطح موهای ناحیه تناسلی ایجاد می شود. طول اسکار بستگی به مقدار پوست اضافی دارد. سپس جراح شما پوست و ماهیچه را در صورت نیاز دستکاری و شکل می دهد. همچنین با این روش یک برش در اطراف ناف خود خواهید داشت، زیرا لازم است ناف خود را از بافت اطراف آزاد کنید. لوله های زهکشی ممکن است زیر پوست شما قرار بگیرند.اینها در عرض چند روز بر حسب صلاحدید جراح شما برداشته خواهند شد.

ابدومینوپلاستی جزئی یا مینی: مینی ابدومینوپلاستی با برش های کوتاه تری انجام می شود و اغلب در افرادی انجام می شود که پوست اضافی کمتری دارند. ناف شما به احتمال زیاد در این نوع عمل حرکت نمی کند. پوست شما بین خط برش و ناف شما جدا می شود. این روش معمولا یک تا دو ساعت طول می کشد. مانند ابدومینوپلاستی کامل، ممکن است بعد از جراحی لوله های تخلیه داشته باشید یا نداشته باشید.

ابدومینوپلاستی پهلو و شکم: این جراحی شامل ناحیه پشت نیز می شود. هنگامی که در پشت و همچنین شکم چربی اضافی زیادی وجود دارد، ممکن است لیپوساکشن پشت یا ابدومینوپلاستی پهلو انجام دهید. روش دوم امکان برداشتن پوست و چربی را از ناحیه لگن و پشت فراهم می کند که شکل بدن شما را از هر طرف بهبود می بخشد.
پس از عمل جراحی جزئی یا کامل شکم، محل برش شما بخیه و بانداژ می شود. ممکن است جراح از شما بخواهد پس از جراحی یک باند الاستیک یا لباس فشاری بپوشید. اگر چنین است، بسیار مهم است که از تمام دستورالعمل های جراح خود در مورد پوشیدن این لباس و مراقبت از بانداژ پیروی کنید. جراح شما همچنین بهترین راه برای نشستن یا دراز کشیدن را به شما می گوید تا کمترین درد را داشته باشید.

اگر به طور استثنایی از نظر بدنی فعال هستید، باید ورزش های شدید را به مدت چهار تا شش هفته به شدت محدود کنید. در حین انجام مراحل بهبودی، بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران در این مورد به شما توصیه هایی می کند. به طور کلی، یک هفته تعطیلی کار پس از جراحی برای اکثر افراد برای بهبودی مناسب کافی است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط